Samen met jou bekijk ik graag of het PowerSlim Nederland programma iets voor je is.

Ben je toe aan échte verandering? Merk je dat je hier ondersteuning bij nodig hebt omdat je steeds weer vervalt in een ongezond eetpatroon? In een vrijblijvend gesprek adviseer ik je graag over hoe begeleid en gezond afvallen gaat met het PowerSlim Nederland programma.

Neem gerust contact op

Samen met jou bekijk ik graag of het PS Food & Lifestyle programma iets voor je is.

Ben je toe aan échte verandering? Merk je dat je hier ondersteuning bij nodig hebt omdat je steeds weer vervalt in een ongezond eetpatroon? In een vrijblijvend gesprek adviseer ik je graag over hoe begeleid en gezond afvallen gaat met het PS Food & Lifestyle programma.

Contact

Begeleid afvallen met het PS Food & Lifestyle programma. Wat is PS Food & Lifestyle? En hoe kan ik gezond afvallen?

Je goed voelen’, volop energie hebben en blij zijn met wie en wat je in de spiegel ziet. Dat gaat verder dan een cijfer op de weegschaal. Dat gaat over een gelukkige en gezonde levensstijl die jou op het lijf geschreven is. Als coach kan ik je daarbij helpen en ben dat duwtje in de rug als je het nodig hebt. Op bewezen resultaat, op gemak en op jouw manier.

Samen gaan we aan de slag zodat jij je beter voelt, tevreden met je lichaam bent en trots bent op jezelf. Met PS. food & lifestyle zorg ik ervoor dat jij weer grip krijgt op jouw gezonde levensstijl. Het PS. food & lifestyle program volg je onder mijn persoonlijke begeleiding. Je verliest hiermee niet alleen het gewenste gewicht, maar bereikt ook blijvende verandering in jouw levensstijl. Elke week bespreken we uitgebreid de vooruitgang en doorloop je simpel en doeltreffend de fases van het programma. Zo werk je toe naar een gezonde levensstijl die je ook ná het programma volhoudt.

Jouw dag- en weekmenu wordt aangepast op jouw wensen en behoeften. Maar gemiddeld zijn er 6 eetmomenten per dag. Hiervan zijn 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes. In de eerste fase maak je bij de meeste eetmomenten gebruik van de producten van PS. food & lifestyle. De lunch en het diner worden onder andere aangevuld met groenten, vlees/vis/vegetarisch. De producten van PS. food & lifestyle kun je vergelijken met gangbare voedingsmiddelen, zoals muesli, crackers, rijst, pasta en diverse snacks. Je gaat hiermee niet minder eten, maar ánders. Hierdoor is het makkelijk vol te houden en deel je jouw dag naar wens in. Afslanken hoeft dus geen straf te zijn. De eiwitrijke en koolhydraatarme eetmomenten zorgen voor verlies van vetmassa en behoud van spiermassa. Je stofwisseling blijft hierdoor hoog en daarmee voorkom je het jojo-effect.

Wekelijks kom je op consult om jouw resultaten te bespreken, leer ik je wat een gezonde levensstijl precies inhoudt en geef ik je handige tips. Na het bereiken van jouw gewenste gewicht blijf je onder mijn persoonlijke begeleiding, zodat je het behaalde resultaat ook daadwerkelijk behoudt.

De voordelen van PS. food & lifestyle :

  • Een persoonlijk stappenplan
  • Gepersonaliseerde weekmenu’s
  • Begeleiding van mij als gecertificeerd PS. food & lifestyle coach
  • Eiwitrijke, koolhydraatarme producten
  • Behoud van je spiermassa
  • Geen jojo effect
  • Echte gedragsverandering voor een blijvende gezonde levensstijl
Een wetenschappelijk onderbouwd behandelplan, afgestemd op jouw persoonlijke situatie.
Gestructureerd toewerken naar een bewust voedingspatroon, onder professionele begeleiding.
Simpel en doeltreffend naar jouw gewenste streefgewicht.  

Het concept van PS Food & Lifestyle

We beginnen met een uitgebreide intake. In dit vrijblijvende gesprek leren wij elkaar kennen en bespreken we jouw wensen en doelen. Zodra je begint met het PS. programma,  start je met het PS. food & lifestyle starterspakket. Dit is een allesomvattend pakket voor de eerste week. Je kunt denken aan producten, een kookboek en allerlei brochures die jou tijdens de eerste week op weg helpen.

Wekelijks zien wij elkaar op consult en neem jij de producten mee naar huis die je lekker vindt. Tijdens deze wekelijkse consulten evalueren wij de opgestelde doelen en word je gewogen met een weegschaal die je lichaamssamenstelling meet.

Het gemiddelde gewichtsverlies in de eerste fase is zo’n 1 – 2 kilo per week. Afhankelijk van je geslacht, leeftijd, lengte en bijvoorbeeld dieetverleden en medicatie. Samen kijken we naar de positieve veranderingen die je al hebt gemaakt. Daarnaast worden eventuele struikelblokken besproken en hoe je deze kunt oplossen.

Middels onze app staan we altijd met elkaar in contact, kun je je eigen weekmenu generen, producten bestellen en jouw eigen behandelplan volgen. Uiteraard kun je daar ook eventuele vragen stellen.

In de volgende fases bouw je de PS. food & lifestyle producten af en eet je weer meer producten uit de supermarkt. Maar PS. food & lifestyle biedt ook een productlijn speciaal bedoeld voor gewichtsbehoud. Reguliere producten die je nog jarenlang naar wens kunt gebruiken. Hierbij kun je denken aan muesli’s, pasta’s, wraps en tussendoortjes voor onderweg. Je leert in deze fase hoe je het best jouw voedingspatroon kunt inrichten om je bereikte gewicht vast te houden.

Wat kost het mij?

De kosten van het PS. food & lifestyle programma zijn per persoon verschillend en afhankelijk van je gewenste doel.

Als je overweegt om te starten maken we een vrijblijvende afspraak. Deze afspraak neemt ongeveer 20-30 minuten in beslag, maar indien je meteen begint verlengen we de tijd tot ongeveer een uur.  Een product of eetmoment kost ca. € 2,70. Gemiddeld nemen cliënten in de eerste fase vijf producten per dag. Heb je vijf producten per dag nodig dan ben je € 13,50 per dag en ongeveer € 90,- per week kwijt in de eerste fase. Deze producten vervangen voor het grootste deel de voeding die je normaal bij de supermarkt koopt, deze kosten kun je er dus eigenlijk vanaf trekken. Daarnaast is de begeleiding en de consulten hierbij inbegrepen. Zodra je gewenste gewicht is bereikt nemen de producten per dag af, maar blijft de begeleiding bestaan.

Wil jij weten hoe een traject met PS. food & lifestyle er voor jou persoonlijk uit zal zien? Maak dan een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek middels onderstaand formulier.

Contact

Een persoonlijk stappenplan

Persoonlijke
begeleiding

Behoud van je spiermassa

Begeleid afvallen door een voedingscoach in soest

Samen met Pretty Interesting de Powerslim resultaten!

Maak een wandelen waar je nog niet bent geweest
onderschat nooit de kracht van kleine stapjes

Lekkere én verantwoorde producten met eiwitrijke voeding en verlaagd gehalte koolhydraten

Een gezond eetpatroon dat je kunt volhouden zonder jojo effect

Bereik samen met Nicky van Pretty Interesting Soest de Powerslim Nederland resultaten

Over voedingscoach Nicky

Mijn missie? Anderen (weer) prettig laten voelen in hun lijf. Ik weet zelf als geen ander hoe het is om de knop om te zetten naar een gezonde levensstijl. In het verleden ben ik twee keer veel kilo’s kwijtgeraakt, maar ik vind het ook belangrijk om te genieten van het leven. Hierbij heb ik rust gevonden in de balans, zodat het makkelijk vol te houden is op lange termijn. Door de combinatie van mijn ervaring en de passie voor koken en voeding wil ik ook jou helpen om jouw doel te bereiken en te behouden, dat gun ik je!

Meer over voedingscoach Nicky

Tot voor kort dacht men dat minder calorieën eten de
meest effectieve manier was om gewicht te verliezen.

Recente wetenschappelijke studies tonen aan dat een verhoogde eiwitinname, met daarnaast een drastische verlaging van de koolhydraat- en vetinname het meest effectief is als het gaat om verlies van lichaamsvet met behoud van vetvrije massa (1,2)Deze methode zorgt er niet alleen voor dat u meer vet verliest, maar het is ook makkelijker vol te houden (2). Onderzoek toont ook aan, dat een voedingspatroon dat rijk aan eiwitten en met een laag suikergehalte de enige manier is om het bereikte streefgewicht vast te houden op langere termijn (3).
1) S. Soenen, ‘Efficacy of macronutrients on targeting obesity and beyond’, Universiteit van Maastricht 2010.
2) S. Devkota, D.K. Layman (2010) ‘Protein metabolic roles in treatment of obesity’. Curr.Opin.Clin.Nutr.Metab.Care 13,403-407.
3) P.M. Clifton, D. Condo, J.B. Keogh (2014) ‘Long term weight maintenance after advice to consume low carbohydrate, higher protein diets’.